Tuesday, May 24, 2011

Mesyuarat Ahli Lembaga Pengarah Kali-1

Tempat : Markaz PAS Simpang Renggam
Masa : 9.30 malam
Tarikh : 18 Mei 2011

Objektif : Merangka organisasi Jabatan Amal Johor

Alhamdulillah pada tarikh, masa dan tempat yang telah ditetapkan, Ahli Lembaga Pengarah Jabatan Amal Johor telah berjaya mengadakan mesyuarat yang pertama dengan kehadiran seramai 17 orang dari seluruh pelusuk Johor tercinta.

Majlis dimulakan dengan pembukaan Ummul Kitab, dan kelazimannya sedikit tazkirah sebagai kekuatan dalaman agar Tentera Merah digeruni dan diblacklist oleh pihak musuh...bukan sahaja daripada "political view" tetapi sebagai "Jundullah" yang sangat-sangat menjadi bualan musuh.

Mengalu-alukan kehadiran Timbalan Pengarah Jabatan Amal Pusat Saudara Jahid, juga kepada Pengarah Amal Negeri Saudara Zaki Bin Abdul Kadir.

Antaranya agenda terpenting sepanjang mesyuarat tersebut adalah pembahagian Jabatan Amal Johor mengikut Zon, bagi menyelaras dan menjadikan pengurusan menjadi lebih teratur dan bersistematik.

Majlis diakhiri dengan sebulat suara bahawa, TENTERA MERAH tidak gentar dan takut, kami bersedia mati untuk Islam...kami akan membantu menawan Johor daripada kezaliman pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

~Beramal kerana Allah~

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI