Thursday, June 09, 2011

Cergaskan Jasmani, Sihatkan Rohani



Cergas Jasmani, Sihatkan rohani....

Admin Jabatan Amal Johor kali ini ingin mengajak semua Ahli Lembaga Pengarah, Penyelaras Amal kawasan serta seluruh anggota amal negeri Johor dan tidak lupa juga kepada pembaca yang berminat dengan Badan Beruniform (Jabatan Amal) Negeri Johor....!!!

Untuk sama-sama hadir ke Latihan Kawad yang akan di adakan pada :

Tarikh : 12 Jun 2011
Tempat : Dataran Majlis Daerah Yong Peng
Jam : 8.00 pagi
Pakaian : Bebas tetapi berkasut....

Aper....?? Anda tiada baju amal....itu bukan masalah yang utama....yang penting hadir dan kita sama-sama rapatkan ukhwah...saling kenal-mengenali, mudahkan..yang penting hadir dan bagi komitmen untuk latihan kawad amal...

Tiada orang nak pergi...?? adui program bertembung dengan program kawasan.... ish3x..kalau tak dapat hantar 5 orang wakil...at least at least Penyelaras setiap kawasan dapat turun pun dah kira bagus dah tu.....kata mantan Ketua Pemuda .."Melangkah ke Nusajaya"...jadi kalau tak boleh 5 orang seorang pun dah OK...

ok lah, tak mahu cerita panjang-panjang, yang penting datang dan beri komitmen untuk tawan JOHOR...jangan cerita nak menang pilihanraya kalau tak boleh datang "L-A-T-I-H-A-N"...

opssss,,,terlupa penulis nak bagi tahu ...sebelum mula kawad tu...sarap jangan luper, kang pengsan dah satu hal...tapi yang pastinya penulis nak bagi tahu...sahabat kita En Taufiq dah bukak kedai makan sekitar Dataran Majlis Daerah Yong Peng. Kalau tak sempat sarapan kat rumah boleh sarapan kat kedai sahabat amal kita nih..tetapi berbayarlah....wasalam.

~Beramal Kerana Allah~

3 comments:

Taufik said...

alamak ...hari ahad tak meniaga plak...pakat minum air sungai yong peng je la... :)

Taufik said...

ok..ok...setelah melalui 'majlis syura'..maka dengan ini restoran UDA CAFE akan membuka perniagaannya ahad ini (12/06/2011) sebagai meraikan program amal didataran yong peng. tapi kena bayar la hehehehe....

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI